szpital, facebook, portale społecznościowe, internet
Portale społecznościowe to obecnie nieodłączne narzędzie marketingu w każdej dziedzinie. Także szpitale muszą zaprzyjaźnić się z Internetem i poświęcić czas na monitoring mediów społecznościowych. Na Facebooku zaczynają pojawiać się pierwsze profile placówek medycznych. Jak zwykle medal ma dwie strony – social media mogą poprawić lub zniszczyć reputację szpitali.
Na początek warto skupić się na korzyściach. Obecność szpitali w social media to wyjście naprzeciw potrzebom pacjentów. Dobrze poinformowany pacjent to konkretny, mierzalny zysk dla szpitala i systemu ochrony zdrowia. Portale społecznościowe to kanał komunikacyjny, pozwalający na stały kontakt między szpitalem i pacjentem. Placówki czują się kontrolowane przez chorych, którz...
Artykuł dostępny jedynie dla zalogowanych użytkowników
You might also like
More from Doniesienia
Pięć najczęściej czytanych artykułów
Stale monitorujemy aktywność naszych użytkowników i obserwujemy, które materiały cieszą się największą popularnością. Analizujemy, dlaczego tak się dzieje, i wyciągamy …
Pięć najciekawszych artykułów, które mogłeś ominąć
Drogi lekarzu, przygotowaliśmy dla Ciebie pięć najciekawszych artykułów, które powinieneś poznać, aby lepiej i skuteczniej leczyć swoich pacjentów. Wiedza medyczna …
Trzy najczęściej oglądane materiały wideo
Od lat rozmawiamy i przeprowadzamy wywiady z najwybitniejszymi ekspertami medycznymi w Polsce i za granicą. Jesteśmy na najważniejszych konferencjach i …